Taguri: A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | Z
Home » INVESTIGAŢII » PSD vă cumpără voturile cu 50 de lei bucata!
Reportaj cu camera ascunsă

PSD vă cumpără voturile cu 50 de lei bucata!

04 Iun 2009 | Biroul de Investigatii | 34 comentarii | 12160 vizualizări
Rating:
39 voturi
Marime text a A  Trimite pe email   Comenteaza


 
Tinerii şi ambiţoşii membri PSD sector 1 Bucureşti au început să bată facultăţile şi căminele studenţeşti în căutare de votanţi. Nu contează că aceştia sînt de dreapta, indecişi sau scîrbiţi de politică. Important e, în viziunea pesedistă, să fie dispuşi să-şi vîndă votul pe 50 de lei. Mai mult, pesediştii de la sectorul 1 pe care i-am filmat cu camera ascunsă oferindu-ne bani contra voturi susţin că fac un serviciu societăţii, pentru că încurajează, astfel, prezenţa la vot. Aşa că ziceţi-le „mersi” şi citiţi mai departe.


Ziua 1: Observatorii închipuiţi


S., studentă, aude de la o colegă de la ASE că PSD-ul caută observatori pentru alegerile din 7 iunie.
Publicitate
Simţămintele civice şi cele 2,5 milioane de lei vechi cu care aude că ar fi răsplătit un observator o aduc la filiala PSD din sectorul 1, de pe Calea Victoriei. Acolo, i se cere o copie după buletin, apoi e rugată să completeze o fişă de înscriere în „ONG-ul nostru”, ca să aibă drept de observare la alegeri. I se ia numărul de telefon, i se mulţumeşte şi este trimisă acasă.


Ziua 2: „Vii, votezi, ţi-ai luat banii şi-ai plecat!”

A doua zi, S.primeşte un telefon. „Eşti şef de celulă, te aşteptăm la sediu”, îi transmite o voce feminină care se recomandă drept Alina Căpăţână. La sediu, este întîmpinată de domnul a cărui meclă o puteţi studia mai bine în film. Să-i zicem Alexandru, mai ales că aşa s-a şi prezentat. Alexandru, deci, îi spune lui S. că nu are rost să stea toată ziua la alegeri pentru 50 de lei amărîţi. Facem o paranteză şi amintim că lui S. i se promiseseră în ziua precedentă 250 RON amărîţi. În continuare, pesedistul îi oferă o alternativă: să voteze cu PSD şi să demonstreze asta printr-o poză făcută în cabina de vot. În schimbul acestui scurt exerciţiu civic, va fi răsplătită cu 50 de lei imediat ce va demonstra că s-a ţinut de cuvînt. Alexandru de la PSD, filiala sector 1, exprimă perfect simplitatea şi eficacitatea acţiunii: „Vii, votezi, ţi-ai luat banii şi-ai plecat!”. Sigur că nu uită să-i menţioneze lucrul cel mai important, dublat de o mostră de mărinimie pesedistă: „dacă mai ai colege şi prietene care sînt interesate, vino cu ele aici. Lor poţi să le spui că dăm mai puţin de 50 de lei pentru vot şi să păstrezi tu restul, pe noi nu ne interesează”.


Ziua 3: „Aveţi dreptul să faceţi ce vreţi cu votul. Să-l vindeţi, să-l înstrăinaţi...”

Ghinionul lui Alexandru de la PSD a fost că S. are prieteni la Academia Caţavencu, iar Academia Caţavencu are o cameră ascunsă. Drept pentru care miercuri, 3 iunie, S., însoţită de studentele la jurnalism aflate în prima zi de practică O. şi D., s-au dus la filiala sectorului 1 a PSD, supravegheate atent, din maşină, de badigarzii G. şi A., în timpul liber simpli redactori. Odată intrate în sediu, S. îl roagă pe Alexandru să le explice lui O. şi D. care este oferta lor. Alexandru începe în forţă, cu multă abnegaţie, demonstrînd calităţi de orator pentru care cu siguranţă vom mai avea ocazia să-l auzim şi pe viitor: „Noi am început să recrutăm oameni pentru observatori. Avînd un preţ sub aşteptările noastre, de numai 500 de mii plus mîncare, noi am venit cu o ofertă mai atractivă la mizeria asta de sumă pentru observatori.” Oferta atractivă cred că vă este deja destul de clară: 50 de lei votul, e proaspete, e bune, a se consuma înainte de duminică.

Imediat, se ajunge la punctul be al programului: „Noi încurajăm persoanele care încurajează şi ele, la rîndul lor, alte persoane pentru a vota.” La reticenţa fetelor, tînărul politician răspunde dezinvolt: „Nu e nimic ilegal în ce facem noi aici. Poa’ să se ducă şi la Haga!”. Le mai aminteşte o dată că pot să păstreze ele întreaga sumă (Y), atît timp cît le aduc dovezile că au reuşit să convingă X oameni să voteze cu PSD. Unde Y = 50X, desigur.

Legea: votul pe bani = între şase luni şi cinci ani de pîrnaie

Cît despre presupusa legalitate a acestor manevre, lăsăm noua lege electorală să vorbească, prin simpaticul ei articol 55, al cărui prim alineat spune că “Promisiunea, oferirea sau darea de bani, bunuri ori de alte foloase în scopul determinării alegătorului să voteze sau să nu voteze un anumit competitor electoral ori un anumit candidat, precum şi primirea acestora de către alegător, în acelaşi scop, constituie infracţiuni şi se pedepsesc cu închisoare de la 6 luni la 5 ani.” Noi n-am mai aşteptat să luăm şi banii, pentru că am aflat, din al doilea paragraf, că se pedepseşte inclusiv tentativa. Bine, în lege nu se specifică exact dacă se face pîrnaie inclusiv atunci cînd banii sînt daţi pentru încurajarea prezenţei la vot. Probabil că nu. Mai mult, cred că se dau şi premii. 


Instrucţiuni pentru un vot pe bani de vis

După asigurări, urmează instrucţiunile: „deschideţi buletinul de vot la pagina cu PSD-ul, ştampilă direct şi, lîngă ştampilă, puneţi o legitimaţie, pentru că buletinul îl lăsaţi la comisie. Aveţi o grămadă de variante: legitimaţie de transport, carnet de şofer, orice cu nume, prenume şi poză. Apoi faceţi poză cu telefonul, îl daţi şi voi pe silenţios înainte să nu facă zgomot. În cabina de vot sînteţi suverane. Acolo nu intră nimeni peste voi, nici poliţia, nici garda, ăsta-i dreptul vostru!” Alexandru nu uită să le amintească fetelor că trebuie să voteze în sectorul lui şi să demonstreze asta prin abţibildul care li se dă imediat după votare. Să fie oare dovada că există o competiţie directă între şefii de la tineretul PSD legată de cine aduce cele mai multe voturi partidului? Dacă asta nu înseamnă nimic, poate vă va convinge poza cu tabelul pe care S. l-a primit pe mail de la Alexandru, în care se explică destul de clar, în josul paginii: „fiecare vicepreşedinte / membru în comisie din secţia de votare are obligaţia să mobilizeze minim 10 persoane la vot în secţia de care este responsabil şi activează.” Dar ia nu vă mai încurcaţi cu atîtea litere şi uitaţi-vă direct la filmuleţ!

Pînă una-alta, sperăm că v-am mobilizat puternic să mergeţi duminică la vot. Dar să nu veniţi luni, la redacţie, cu poze doveditoare, că noi nu dăm nici un premiu.

Iar dacă vi se pare puţin 50 de lei, nu disperaţi! Domnul de la PSD le-a asigurat pe fete că acesta este doar un “antrenament pentru prezidenţiale, cele care contează cu adevărat” şi că atunci vor face mult mai mulţi bani. Deci, dragi alegători, nu uitaţi să ţineţi tare la preţ cînd vin prezidenţialele!



Sînziana PĂTRU
Oana TOMA
Denisa VASILESCU



 
 

34 comentarii

 

1
Zexe Gogu 04-Iun-2009 20:14
ata alba
frate, cam cusuta cu ata alba povestea asta a voastra. si eu pot sa imbrac un melc okelarist in tricou rosu si "sa il filmez cu camera ascunsa"winking si 50 de lei de vot mi se pare cam mult la vreme din asta de criza, ca la cateva zeci de mii de voturi, se cam aduna .... Da' na, fiecare cum il duce mintea, nu baieti?
2
redactor catalin prisacariu 04-Iun-2009 20:19
zexe, ai dreptate
e ata alba, ca aia cu care-s cusuti trandafirii de pe tricoul rosu al "melcului okelarist". care melc okelarist se afla in chiar sediul PSD sector 1. unde nu l-am dus noi, crede-ma. si, a propos, tu la ce sector ai carnetul de membru PSD?
3
darkyndy Paul 04-Iun-2009 20:53
@Zese
Faza e pe cat se poate de reala, la ultimele alegeri, in Iasi se cumparau (tot din partea PSD-ului) voturile cu 30 RON.
4
constantin adrian 04-Iun-2009 21:02
alege bine
oriunde se intampla asa ceva.
problema e ca nu prea ai ce sa le faci.
e greu de dovedit si cum spune un proverb ce nu cumperi cu bani, cumperi cu mai multi bani
5
Alina Capatina 04-Iun-2009 21:39
un vot mie, 50 de lei tie
A se nota ca ALINA CAPATINA, ADICA EU, a fost la fel de prostita ca si ceilalti. S. era "sef de celula" cum am fost si eu pusa "sef de detasament". Adica nu stiam cu ce se mananca, nici macar acum nu stiu... Nu am eu nicio vina ca marlanii astia au incercat sa ne prosteasca in ultimul hal... Si in cazul unora, chiar au reusit.
6
Ovidiu Sand 04-Iun-2009 23:01
3 la 10 lei
Șosete Naic și Adidas avem, sosete Naic și Adidas 3 la 10 lei...
7
adrian vasile 04-Iun-2009 23:43
se confirma, totusi
Desi titlul e cam acelasi, povestea e similara, personajele sunt altele. Nume, prenume, locuri:
http://www.cotidianul.ro/psd_cumpara_voturi_cu_50_de_lei_bucata-87032.html
8
Andrei B. 05-Iun-2009 00:04
Degeaba
Foarte bun articolul, am mai auzit de aceasta politica a partidului nostru fruntas. O singura problema, cei care intra pe site-ul catavencu.ro nu pot fi atat de idioti ca sa voteze PSD. Nu ca celelalte partide ar fi usa de biserica.
Cu toate ca sunt mai multi martori in acest caz, iar rectrutarea "sefilor de celula" s-a facut la sediul partidului, sunt convins ca justitia romana nu va misca nici un deget.
Ramane o singura solutie, cine are minte sa plece din tara!
Am trait si eu cu ideea ca noi, noua generatie, vom schimba viitorul tari, dar acelea sunt amagiri
9
Adriana Stanescu 05-Iun-2009 00:51
nu prea cred
Nu vi se pare ciudat ca aceasta "poveste"a aparut tocmai in Catavencu, despre care stim cu totii ca sustine PNL-ul promovandu-i imaginea de atatea ori?!vin acum cu aberatii,scenarii doar ca sa dea bine pe piata? e rdicol!povesti din astea cusute cu ata alba se scriu usor... nu-ti trebuie studii in domeniu pt asta...cat despre inregistrare,frate,cred ca ati gresit speach-ul..nu e cam mult 50 lei pe criza asta economica?va trebuie sigur si un calculator pe langa...;)
10
Alexandru Ioan Cuza 05-Iun-2009 01:26
e de oscar
Zexe Gogu & Adriana Stanescu - aveti membrii, actori de marca. individul, poate lua oricand un oscar pt felul in care a jucat rolul de individ manipulator, insitgator la ilegalitati si nesimtirea marca psd de care a dat dovada. nu ma mira faptul ca se practica asta. nu ma mira ca psd ul practica asta. nu zic ca celalalte partide sunt usa de biserica, dar pana aici nu cred ca s a mers niciodata. draga adriana, esti destul de pro(a)st(a) informata. catavencu nu sustine pnl ul asa cum face trustul intact cu partidul din care cu siguranta faci parte. astept autoritatile sa se autosesizeze si sa ia masuri. si nu doar impotriva mascariciului cu ochelari. ci impotriva tututror celor care stau in spatele acestei marsavii. da doamne o slujba in biserica duminica luuuunga, pana la inchiderea sectiilor de votare incat sa nu mai ajunga electoratul vostru la vot ca m am scarbit de psd si de membrii lui.
11
Alexandru Ioan Cuza 05-Iun-2009 01:32
in caz ca nu ti e clar
electoratul la care ma refeream era cel 60+, din mediul rural cu maxim 2 clase ca trenul, ca si zexe si adriana de altfel. solicit divinitatii o metoda de a impiedica acesti oameni sa mearga la vot. solicit inundatii, cutremure, orice. nu vreau sa fiu sadic dar nu e normal ca toti cretinii si analfabetii din tara asta sa aiba drept de vot si sa hotarasca. e drept, ca cei care ar fi indreptatiti sa isi exercite dreptul si ar face o in cunostiinta de cauza, nu o fac, scarbiti de clasa politica. prefer 10 % prezenta la vot cu oameni care stiu unde pun stampila, decat un 40% dat de vanghelie si altii ca el. P.S. - felicitari sinzi. mai usor cu tigarile ca nu o sa mai cresti.big grin
12
mihaita caranicola 05-Iun-2009 08:16
ca sa
nu mai fie discutii, si ca dovada ca sunteti seriosi si obiectivi, nu cum birfesc astia mai sus, postati, dar iute iute, ca timpul zboara ,ca Vintu, si ofertele PDL-ului si PNL-ului. PRM-ul nu ma intereseaza ca am diabet si rahatul nu-mi prieste.
13
ovidiu slavulete 05-Iun-2009 08:42
pentru Viorel de la Craiova mare PSD-ist
aaaaaa.... dl. Badea Viorel am sa-ti rup urechile cand vii in Craiova sau in vacanta la Ostroveni. Deasta ai plecat tu la Bucuresti, sa faci facultatea de Medicina Veterinara sau sa cumperi voturi pentru PSD? nebunaticule
14
Julia Partriciu 05-Iun-2009 08:44
Hmm
Ma indoiesc ca lucrurile stau chiar asa. Ma intreb cu ocazia asta, asa si-o fi castigat Base voturile in 2004? Nu de alta..dar s-ar explica de ce nu prea a mai facut nimic de atunci. Fiindca nu a mai avut ocazii sa cotizeze big grin
15
Vladimir Dinu 05-Iun-2009 08:58
hmm
sunt curios cat isi iau baieti astia de la partid ca sa se expuna in asa fel ptr ca pana la urma se poate ajunte la parnaica si ei nu sunt decat niste sclaveti perisabili
16
Catalin T 05-Iun-2009 09:47
Celula de interventie PSD in actiune
Ce-mi place mie cum intra imediat in actiune celula de interventie a PSD. http://www.ziare.com/Mitrea_recunoaste_ca_PSD_are_o_celula_de_interventie_pe_Internet-699699.html

Hai, mars la downloadat filme de-aici.
17
Alex Dumitriu 05-Iun-2009 10:40
Da' tot is putin cam fraieri tovarasii..
Ca vin cu o idee revolutionara de a le lua banii FARA a da votul PSD-ului... dupa cum zicea nea caisa ala din inregistrare, faceti poza cu votul dat pe PSD... ei, dupa asta, luați si trageti cu stampila in toti de pe buletinul de vot cat va tine tușul din ștampilă... voi luati banii, votul e anulat, PSD-ul necastigat!big grin
18
Vlad Tepuitorul 05-Iun-2009 11:16
Mesaj pt melku okelarist
Eu m-as baga, da n-am telefon cu camera... Da si PSD-ul unu in avans daca e? Unu mai eftinu, hai ca nu-i problema, da sa aiba min. : camera de 10MB, GPS incorporat, wireless, memory card de vreo 16GB si ca sa vedeti ca nu-s pretentios doar optional abonament la internet...
19
Coman Adrian 05-Iun-2009 11:18
E prea dubioasa manevra
Nu cred ca PSD-ul ar risca atata pt alegerile euro-parlamentare. Daca era vorba vorba de alegerile parlamentare pt Romania mai inteleageam, ar fi fost cat de cat mai credibil, dar pt europarlamentare.... Fratilor gasiti si voi altceva nu trampe d-astea. Miza asta e prea mica pt a o face cu cineva necunoscut. Pt a merge pe incredere intr-o asemena situatie mi se pare absurd si de asta nu cred.
20
Coman Adrian 05-Iun-2009 11:23
Mdaaaa
Julia Partriciu (05-Iun-2009 08:44)
Hmm
Ma indoiesc ca lucrurile stau chiar asa.
E o varianta si asta. Dar Basescu a castigat alegerile cu inca o varianta in plus si anume denigrarea lui Nastase. Sa nu uitam ca nimic nu s-a adeverit pana acum in privinta fostului premier ci numai s-a denigrat persoana acestuia. Apropos de 50 Lei Votu'... sunt sigur ca PSD-ul nu ar face asta pt alegerile europarlamentare.
21
Zexe Gogu 05-Iun-2009 12:25
@ catalin prisacariu
catalin prisacariu (04-Iun-2009 20:19)
zexe, ai dreptate
e ata alba, ca aia cu care-s cusuti trandafirii de pe tricoul rosu al "melcului okelarist".
tocmai de aia mi se pare cusuta cu ata alba. cam cat de prost tre' sa fii sa te lasi filmat in propriul sediu?! adica nu cred ca exista la PSD un birou special de cumparat voturi, ce dracu. si carnetul meu de membru nu e la sector, ca avea o secera si un ciocan pe el. l-am vandut pe niste voturi pentru PNG, ca tot veni vorba
22
Zexe Gogu 05-Iun-2009 12:31
ai luat tu?
darkyndy Paul (04-Iun-2009 20:53)
@Zese
Faza e pe cat se poate de reala, la ultimele alegeri, in Iasi se cumparau (tot din partea PSD-ului) voturile cu 30 RON..
de ce esti asa convins? ai luat tu 30 de lei ca sa votezi? winking
23
Mihai Bugu 05-Iun-2009 13:54
ata-n halba
Zexe Gogu (04-Iun-2009 20:14)
ata alba
frate, cam cusuta cu ata alba povestea asta a voastra.
Mda, Iliescu mic, comentariul tau ar fi o demonstratie perfecta de logica daca nu ar porni de la premize gresite...
E vorba de un om filmat, ce poate fi identificat, daca ai dubii in legatura cu onestitatea unor jurnalisti.
Si, vai, suma de 50 Ron este, intr-adevar, enorma pt un vot, in niciun caz nu are partidul sarac si cinstit atat de multi bani...
Tu ori nu esti serios cand faci comentarii, ori esti prea serios cand inrosesti oua...
24
Alex Dumitriu 05-Iun-2009 14:48
goguleeee
Zexe Gogu (05-Iun-2009 12:31)
ai luat tu?
de ce esti asa convins? ai luat tu 30 de lei ca sa votezi? winking.
in Galati, la parlamentarele din toamna, pc-ul dadea 100-150 lei pt un vot, esti liber sa verifici dosarele penale facute cu acea ocazie...
25
Constantin Radu 05-Iun-2009 15:36
..ba uite ca se poate
Nu stiu de ce unii dintre voi se miraca a fost filmat baiatu` acesta fara sa fie in cunostinta de cauza... Nu cred ca e imposibil sa fii filmat fara sa iti dai seama, mai ales in zilele noastre; si PSDul cumpara alegatorii in multe alte moduri mai putin evidente(intrebati locuitorii din sectorul lui "care este"), dar tot marlanesti... Imi pare rau de sustinatorii PSD, dar unii oameni sunt mai aroganti, sau naivi daca vreti..
26
belphegor belphegor 05-Iun-2009 20:43
Alexandru asta....
...nu e Hrebenciuc machiat?...sau Bombo?confused
27
Nina Petrescu 06-Iun-2009 02:27
De vina sunt ...cei de la centru
Bravos..domnisoare practicante..ati prins pe cel care cumpara voturi...Fals..acest baiat este un simplu om care duce la indeplinire ceea ce i-a fost trasat..de cei mari care confunda totul cu propria ograda.V-ati intrebat de unde avea bani..cine l-a finantat..?Asta scoateti in evidenta..toate lucrurile urate ce se petrec la varf inalt, cum se imparte totul ca un tort..pe felii..mai mari sau mai mici.Sincer imi pare rau pentru acest baiat..poate ca el mai sunt muti care au cazut in aceasta capcana..cine stie prin ce promisiuni..sau facilitati promise. Toti stim cat sunt de vulnerabili studentii care se intretin singuri in Bucuresti.Deci ..faci caz de cei de la varful piramidei...ei scot castanele cu mainile studentilor.Ma intreb oare ..copiii lor suporta tot asemenea umilinte?Mai ganditi..si dupa aceea trageti concluzii.
28
Flavius Parvulescu 06-Iun-2009 07:20
Tara ne vrea prosti
Adriana Stanescu (05-Iun-2009 00:51)
nu prea cred
Nu vi se pare ciudat ca aceasta "poveste"a aparut tocmai in Catavencu, despre care stim cu totii ca sustine PNL-ul promovandu-i imaginea de atatea ori?!vin acum cu aberatii,scenarii doar ca sa dea bine pe piata? e rdicol!povesti din astea cusute cu ata alba se scriu usor...
Asa este! Aveti dreptate, doamna Stanoiu....aaaa.... Stanescu! PRESA este corupta!!! PSD-ul este un nufar imaculat!!! HUOOO!!!Jos hotii catavencieni care ne-au furat dreptul la imbecilitate!!!
29
Coman Adrian 06-Iun-2009 10:00
Parerea mea
Aceasta intamplare, pt ca nu sunt absolut deloc convins ca PSD-ul ar plati oameni pt a vota cu ei, poate fi la fel de bine un scenariu. Dupa cum s-a aflat ulterior acest 'Alexandru' spun surse AC activeaza in randul TSD de anul trecut de la locale. Poate fi la fel de bine o perfecta inscenare impotriva PSD-ului prin infiltrarea unei persoane pt denigrarea partidului in acest an electoral foarte important.
30
darkyndy Paul 06-Iun-2009 20:28
pe cand PSD cumpara in Iasi voturile
Zexe Gogu (05-Iun-2009 12:31)
ai luat tu?
de ce esti asa convins? ai luat tu 30 de lei ca sa votezi? winking.
eu nu am luat (nu ma duc la vot), dar unii colegi de facultate au luat, ca altfel nu stiam...
31
George Bejan 07-Iun-2009 00:00
Este adevarat!
confirm magaria asta a psd-ului. initial si eu am fost acolo saptamana trecuta ca sa ma inscriu ca observator pt. ca doream sa castig niste bani. luni, saptamana asta am aflat despre ce era vorba de fapt. dintre cei care am venit sa ne inscriem drept observatori am renuntat multi cand ni s-a spus ce trebuie sa facem in realitate. eu stiam insa de 40 ron nu 50. organizatia se numeste Asociatia "Tineretului Solidar" (ATS) si are sediul in aceeasi cladire cu organizatia PSD a sectorului 1.
32
senior cititor Fagetan Aron Sarmis 07-Iun-2009 11:53
Emigram?
Este absolut trist ce se intampla; sunt satul pana peste cap de smecheria romaneasca - probabil ca toate partidele politice practica genul acesta de actiune de "strangere de voturi" . Am putea avea pretentia ca autoritatile sa se sesizeze, dar ironia face ca autoriltatile sa fie tot ei. Poate ar trebui sa-i lasam singuri cu ale lor...
33
Mihai Vizitiu 08-Iun-2009 08:33
e bine
e bine ca tinerii intelectuali nu se lasa cumparati de PSD. nu se lasa cumparati cu sticle de ulei si pungi de fidea. in club nu poti sa platesti in natura nu? cu 50 de lei macar te combini la un cico si un pachet de tigari, eventual iti mai ramane de un chilot de criza a la Bote.
34
Johnny Doe 17-Iun-2009 15:22
De ce va mirati...
La asta am ajuns la 20 de ani dupa mineriade. Acum nu se mai cheama minerii ca sa inchida gura opozitiei, se dau bani saracilor pentru voturi. Progresul este evident.
Vezi primele comentarii
La acest articol comentariile vor aparea dupa aprobarea unui administrator.
 
Pentru a comenta acest articol va puteti loga aici.
Daca nu aveti cont va puteti inregistra aici.
Mai multe din
La cheful dat de Metrorex n-am văzut la mese nici un amărît de-ăsta cu venituri de 600 de euro pe lună. [...]
Şi nu, nu e vorba că s-au stricat afacerile în România. [...]
Să ridice mîna cei dintre voi care nu l-aţi înjurat pe Ion Rădoi, sindicalistul închipuit de la Metrorex. [...]
Metrorex a sărbătorit 30 de ani de existenţă printr-o paranghelie la restaurantul McMoni's, la care au participat şi şefii ăia de sindicat care se băteau cu pumnii în piept că vor măriri de salarii pentru oamenii lor. [...]
În România avem un sistem de Justiţie drăguţ. [...]
Mai multe din acest autor
Sub sloganul “n-aveţi voi iarbă şi flori în Bucureşti cîte panouri electorale putem noi să punem peste ele”, doi candidaţi la alegerile prezidenţiale au umplut Sectorul 2 de panouri amplasate pe spaţiile verzi din intersecţii.. [...]
La cheful dat de Metrorex n-am văzut la mese nici un amărît de-ăsta cu venituri de 600 de euro pe lună. [...]
Metrorex a sărbătorit 30 de ani de existenţă printr-o paranghelie la restaurantul McMoni's, la care au participat şi şefii ăia de sindicat care se băteau cu pumnii în piept că vor măriri de salarii pentru oamenii lor. [...]
RTV Media este un post de televiziune din Galaţi. [...]
În România avem un sistem de Justiţie drăguţ. [...]
Unii îl cunosc sub numele de Laurenţiu Mircea Popescu. [...]
În urmă cu ceva vreme, un fost şi actual candidat promitea să ducă sistemul ticăloşit la ţepe. [...]
Ştiţi povestea, nu insistăm: procuroarea Angela Ciurea, despre care lumea zice că l-ar fi eliberat pe spionătătă bulgarătătă Stamen Stancev, s-a plimbat pe banii acestuia din urmă în Franţa (la Nisa, dar nu numai). UPDATE Dacă nu aveţi răbdare să parcurgeţi toată hîrţogăraia, aveţi un rezumat al poveştii la finalul articolului.. [...]
Cel mai mediatizat (fost) procuror al ultimelor zile, Ciprian Nastasiu (alintat şi “un procuror amuză”), nu a avut dintotdeauna motive să se expună la televizor.. [...]
Aseară (sîmbătă, 14 noiembrie 2009), pe la ora şapte, SRS (cunoscut şi ca Roşca zis Naşul, “strîngătorul de coaie”), a avut o întîlnire cu un tip de la CNI, un fel de şef de-al lui ANI Macovei, (cunoscut şi ca "Nu, dom'le, n-am înregistrat io!"). [...]
Mardale - 14 noiembrie 2009
Magazinul Catavencu
Editia tiparita (pagina 1)
   18 Nov 2009

Vezi editia din:

Cabina de vot

Dacă mîine ar fi sînt alegeri prezidenţiale, voi împotriva cui aţi vota?

 
Academia Catavencu on Facebook
e-Catavencu
Prelungire Abonament
Click aici pentru un tur Gratuit

© 2009 Academia Catavencu, marca a grupului Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate. Termeni si conditii.